DEN DEVÁTÝ! 150516

Carlsbad – San Diego – 16.05.2015 08:00

Ráno klasika jak stále – vstávačka. Snídaně proběhla někde v místní snídaňovně. Byla asi fajn, nikomu se neudělalo zle. Tak paráda. Pobalili jsme pár věcí na cestu. Kufry jsme nechali na pokoji. Máme placené dva dny.

San Diego

Nasedáme do auta a odjíždíme směr San Diego. Máme to cca 50 km. Tak že žádná dlouhá štreka. Dojíždíme do San Diega kolem 10:00. Parkujeme na parkovišti hned vedle přístavu. Cena za parkovné je 5 dolarů za 3 hodiny. Vyrážíme směrem k letadlové lodi poblíž parkoviště. Míjíme jednu zaoceánskou loď. Pořídíme pár fotek.

Na letadlovou loď USS Midway 41 je vstupenka 20 doláčů na hlavu.

USS Midway

Vcházíme do prvního úseku lodi. Je to podpalubí, kde jsou schovány parádní letouny. A pár atrakcí pro děti a Infocentrum. Prohlídneme pár kajut a místností s řídícím a navigačním systémem. Vcházíme do podpalubí. Naše dvojice se zde rozchází, že dáme sraz za 3 zmíněné hodiny u auta. V podpalubí je vše, co by jste našli v malém městečku. Zubař, kadeřník, jídelní kouty pro důstojníky a posádku, kuchyně, prádelny, operační sál, kaple atd. Dále je tam strojovna, toalety, koupelny a mnoho dalšího. Prostě myslím si pro nadšence na dva dny zkoumání. Vyšli jsme na horní palubu. Startovací a přistávací dráhy. Plno různých letounů, helikoptér a stíhaček. Snad se dostane i na nějaké foto. I výhled z lodi byl pěkný. Naše prohlídka končí a blíží se 3 hodina od zaparkování. My s Luckou přijdeme k autu a SMS. Vašek píše, že jim nestačí tři hodiny, tak platíme další dvě a jdeme do města se najíst a kousek se projít po San Diegu. Za dvě hodinky se už scházíme a odjíždíme směr Carlsbad.

Průjezd po hlavních tazích je jak závod na okruhu s 12ti pruhama.

Trafic

Děsný závodníci tu. Utah a Arizona se nám zdáli klidnější a ohleduplnější. Přistáváme ve městečku, trochu se dáme dokupy a vyrazíme do centra na obhlídku obchodů a na večeři. Vaškovci si vybrali rybí restauraci a Pavlovci japonský grill steak bar. Vše prý bylo výborné. Návrat do motelu, koupel a spánek.

Další den je v plánu brzké vstávání a cesta do Los Angeles a návštěva Universal Studia. Ještě před spánkem si objednáváme vstupenky. Vstupenka nás vyjde po slevě na 85 dolarů osoba. Je to celkem drahé, ale snad to bude stát za to. Po studiu snad stihneme i Hollywood Blvd a pláž v Santa Monice a možná i Beverly Hills. Musíme ještě přejet o kousek výše k dalšímu motelu.